Kodulehed

Enne e-poe tellimist

E-poe loomine on ettevõttele suur samm. Enne e-poe tegemist tuleks kindlasti läbi mõelda eesmärgid, suunad ja funktsionaalsus. Siinkohal mõned abistavad küsimused:

  • Kui suur on eelarve planeeritud e-poe loomiseks?
  • Mis on e-poe eesmärk?
  • Mis toodet/teenust hakatakse müüma?
  • Kui palju tooteid/teenuseid on? Kas neil peaks olema filtreerimine?
  • Kes on toote/teenuse ostja? Sihtgrupp?
  • Mitmes keeles peaks e-pood olema?
  • Kas tootel/teenusel on erinevaid variatsioone? ( suuruse/värvi/materjali valikud?)
  • Kas e-pood peaks olema seotud mõne laoprogrammiga? Millisega?
  • Kas ja kuidas saab ostja ostu eest tasuda? Kas saadetakse automaatarve e-mailile või on võimalik tasuda pangalingi kaudu? Mitu pangalinki?
  • Kas e-poest ostu sooritamine eeldab ostjalt registreerimist veebi kasutajaks?
  • Eelnevast punktist lähtudes: millised on veebikasutaja võimalused? Kordusarved jne?
  • Kuidas saab ostja kauba kätte? SmartPost? Post24? Kulleriga koju?
Need punktid aitavad meil mõista, millised on Sinu ootused e-poele ja neist lähtuvalt oskame Sulle soovitada  parima lahenduse.
 
Kui Sul tekkis huvi e-poe loomise vastu või  tekkis täpsustavaid küsimusi siis  võta meiega ühendust.
 

Loe lisaks: