Internetiturundus

Internetiturunduse võimalused

Internetiturundus jaguneb:

 
Partnerturundus ( e. affiliate marketing)
 
Partnerturundus on turundusviis, kus tulud jagatakse mitme osapoole vahel. Tavaliselt on osapoolteks kodulehe omanik (või blogipidaja) ja netikaupmees. Kodulehe omanik paneb oma lehele reklaame, mis aitavad netikaupmehe tooteid müüa või suunavad potentsiaalsed kliendid kaupmehe lehele. Vastutasuks jagatakse omavahel saadud tulu. Partnerturunduses on raha teenimiseks 3 võimalust- klikipõhine (pay per click), müügipõhine (pay per sale) ja viitepõhine (pay per lead).
 
 
Displeireklaam (display advertising)
 
See tähistab reklaambännereid, mida kuvatakse teistel kodulehtedel või blogides, et suurendada liiklust ja külastajate arvu enda kodulehel. Põhieesmärkideks on müügi suurendamine ja toote ning bränditeadlikkuse suurendamine.
 
 
E-posti turundus (e-mail marketing)
 
Turundusprotsess, kus klientideni jõutakse e-maili teel, siia alla käivad igasugused uudiskirjad ja pakkumised.
 
 
Kodulehesisene turundus (inbound marketing)
 
See turundusliik sisaldab tasuta väärtusliku info jagamist oma sihtturuga, et veenda neid oma lojaalseteks klientideks hakkama. Näiteks ettevõtte blogi.
 
 
Otsingumootori turundus (Search Engine Marketing e. SEM)
 
Otsingumootori turundus on kombinatsioon SEOst (Otsingumootoritele optimeerimine) ja PPC-st (Klikipõhine reklaam).
 
 
Otsingumootoritele optimeerimine (Search Engine Optimization e. SEO)
 
SEO on kodulehe nähtavaks tegemine otsingumootorites, siia alla kuuluvad märksõnade otsimine ja paigutamine, sisuloome, linkide ehitamine jms.
 
 
Sotsiaalmeedia turundus (Social Media Marketing)
 
Tegemist on  turundusviisiga, kus reklaamitakse lehte läbi erinevate sotsiaalmeedia kanalite nagu nt Facebook, Twitter, Google+, LinkedIN jne.
 
 
Kui Sul tekkis küsimusi mõne internetiturunduse võimaluse kohta. Siis saada oma küsimused meile julgelt teele ja proovime koos leida Su ettevõttele parima lahenduse internetis turundamiseks.