Kuidas luua brändistrateegiat?

Nüüdseks oled juba tutvunud võlusõnaga Brändistrateegia. Järgmiseks vaatame lähemalt, mis vormi see võtab ja kes peaks olema kaasatud aitama Sul on brändi baasi ehk strateegiat looma.

Tavaliselt on brändistrateegia  pdfi vms kujul dokument, mis sisaldab kõike relevantset infot kogu Sinu brändi olulisemate asjade kohta (identiteedi juhised on tavaliselt eraldi dokumendis).

Meie teeme oma brändistrateegiad töö- või käsiraamatu kujul. Ja me tuleme selle juurde kui meil on dilemmad, kui me palkame uusi inimesi, kui meil on eriarvamused jms. Lisaks soovitame olulisemad peatükid sellest välja printida ja nähtavale kohale paigutada või kirjutada need suurelt tahvlitele

See on elav ja hingav dokument, mida saab uuendada ja muuta jooksvalt kui Su äri kasvab.

Kes peaks olema kaasatud Sinu brändistrateegia loomisse?

Paljud uued ärid eelistavad omada mingisugust umbkaudset ideed oma väärtustest, missioonist, filosoofiast, positsioonist jms enne kui nad toovad brändinguga tegeleva agentuuri ennast aitama, et identiteeti luua.

Teised eelistavad agentuuri kohe kaasata. Meie üldine soovitus on tuua spetsialist mängu võimalikult vara.

Kui tegemist on rebrändinguga siis selle puhul on  vaja kõigepealt vanad ideed ja missioonid, väärtused jms üle vaadata, muuta või eemaldada. Ka rebrändingu puhul soovitame spetsialisti kaasata võimalikult varases staadiumis.

Raske on maja väljastpoolt näha, kui Sa istud majas sees!

Muudame Sinu ettevõtmise või idee armastatud brändiks. Kas oled valmis tegutsema? Kirjuta meile ja arutame! Contact Icon