Strateegia ja identiteet

The Magic of Woodi brändistrateegia, brändi nimi, identiteet ja kodulehed
The Magic of Wood tegeleb elegantsete ja omapäraste puidust valamute valmistamisega. Pakutavate lahenduste seas on nii standardlahendusi kui ka võimalus tellida valamu erilahendusena täielikult vastavalt oma maitsele. Meie poolt tuli brändile põhjalik strateegia ja sündis nimi, kujunes identiteet ja valmisid kodulehed
Brändistrateegia
Ühepäevase workshopi ja paarinädalase lisakonsulteerimise tagajärjel valmis the Magic of Woodile põhjalik ja selgesõnaline Brändistrateegia dokument, mis tõi ettevõttesse selguse ja fookuse, mis suunal edasi toimetada. Workshopi käigus leidsime lisaks põhiväärtustele ka mõjuka sotsiaalse eesmärgi, sihtgrupid, missioonid ja palju muud
Brändi nime loomine
The Magic of Woodi nime leidmisel võtsime arvesse brändi kirge puidu vastu, omapära toote näol ja elegantsust. Lisaks võimalust rahvusvaheliseks suunaks ja .com vaba domeeni olemasolu. Nime valikul ei kaalunud spetsiifilisi valamutega seotud nimevariante, jättes brändile võimaluse tulevikus ka laieneda muude tootegruppide valmistamisesse
Brändi identiteet/logo
Meie ülesandeks oli disainida brändile ajatu logo, põhimärksõnadeks olid lihtsus, meeldejäävus ja skandiaaviapärane minimalistlikkus ja aluseks võetud sihtgruppide eelistused ning brändi iseloom. Logole lõime mitu erinevat varianti, olenevalt kasutuspinnast. Logo põhivärvideks on must, valge ja lisavärviks pruun
Brändi koduleht
Seadistasime the Magic of Woodile lihtsa ja konkreetse kodulehe, mis vastaks sihtgrupi ootustele, kõneleks nendega ja annaks eelkõige edasi brändi iseloomu ja eesmärke. Kodulehte saab uudistada www.the-magic-of-wood.com

Muudame Sinu ettevõtmise või idee armastatud brändiks. Kas oled valmis tegutsema? Kirjuta meile ja arutame! Contact Icon