Sihtgrupi strateegiline tähtsus turunduses ja kasvus

Päris paljudel ettevõtetel on kombeks oma tooteid/teenuseid turundada kõigile (st sihtgruppi pole paika pandud) ja üldiselt on selle taga hirm, et kui minna oma pakutuga spetsiifilisemaks ja suunata see spetsiifilisemale turule siis kaotatakse sellega kliente.

Tegelikult on just vastupidi, kui Sa paned oma sihtgrupi täpselt paika siis Sa võidad sellega kliente juurde. Kuidas?

– kui Sul on sihtgrupp paigas siis Sul on kergem temaga rääkida ´´tema keeles´´ (nt. 15 aastase tütarlapse keel on väga erinev 40 aastase ärimehe omast)

– kui Sul on sihtgrupp paigas siis Sa ei kõnele temaga enam ´´oma keeles´´ (paljudel ettevõtetel on komme teha postitusi, mis neile endile isiklikult meeldivad)

– kui Sul on sihtgrupp paigas siis on Sul teda kergem leida – kus ta tegelikult oma aega veedab, postitusi loeb, Sind otsib?

– kui Sul on sihtgrupp paigas siis on Sul kergem välja mõelda eeliseid ja müügiargumente – need ei ole enam Sinu toote põhised vaid Sinu sihtgrupile suunatud – st mitte mida MINA tahan müüa, vaid mida MINU KLIENT tahab osta

Kas vajad abi sihtgrupi välja töötamisel? Võta meiega ühendust ja paneme Sinu fookuse täpsemalt paika!

Väsinud aeglasest kasvust või tüütutest probleemidest? Oled valmis asjad liikuma panema? Kirjuta meile ja arutame! Contact Icon