Nii, et Sul on toimiv ettevõte olemas aga sooviksid, et sellel läheks paremini?
Sulle on kunagi loodud logo ja koduleht aga ikkagi ei lähe firmaga nii nagu tahaksid?
Tegutseva ettevõtte tegevusprotsess:
Tegutseva ettevõtte puhul on tegevusprotsess pisut erinev sellest kui alustaksid täiesti uuest ettevõtmisest. Oleme siin hetkel välja jätnud Idee kirjapaneku, eeldusel, et kui alustasid oma ettevõtmist, siis Sul oli ka geniaalne idee, mida Sa täide viia soovisid ja see on endiselt olemas.
Kõigepealt peaksid oma tiimiga maha istuma ja äriplaani või selle kokkuvõtte üle vaatama, kas kõik on endiselt ajakavas või peaks seal pisut midagi kohendama?
Kui eesmärgid, ajakava ja tegevusplaan on Äriplaanis uuesti paika saanud siis tulekski hakata tegelema müstilise Brändistrateegia loomisega.
Seejärel tuleks üle vaadata Brändi/Toote/teenuse nimi- kas see on vastavuses Brändistrateegiast välja koorunud sihtgruppide ja brändi enda iseloomuga? Kui ei ole, kas me saame seda muuta või genereerida mingi seose praeguse nime ja sihtgruppide jms-ga? Peale seda tuleks samamoodi üle kontrollida Brändi identiteet ehk logo – kas see on tehtud meie maitse järgi või sihtgrupi, kas see vastab meie põhiväärtustele, kas see annab edasi meie brändi (mitte meie isiklikku) iseloomu? Brändi atmosfäär tuleks samuti koos logoga üle vaadata (värvid, fotograafia, fondid, keel, hääl jne jne jne) Ja kõige lõpuks siis Koduleht, sots meedia jms
Millega meie saame abiks olla:
Brändistrateegia
Brändistrateegia paneme kokku vähemalt ühepäevase workshopi tagajärjena. Sellest sünnib põhjalik dokument täpse ja eristuva brändifookusega, mis on aluseks eduka ja armastatud brändikultuuri loomiseks
Brändi nimi
Brändi/toote või teenuse nime genereerime võttes aluseks sihtgrupi, tegevusvaldkonna, brändi iseloomu jms
Brändi logo/identiteet
Brändi logo kujundame vastavalt brändistrateegias välja koorunud infole nii brändi iseloomust, põhiväärtustest, kliendiprofiilidest jne
Koostöö meiega sobib Sulle kui:
+ Sa soovid kiirelt asju muutma asuda ja Sa ei taha kulutada pikki kuid tüüpilise brändistrateegia protsessi peale
+ Sa oled valmis tegutsema ja Sa armastad seda, mida Sa teed
+ Sa tahad muuta oma ettevõtte edukaks ja armastatud brändiks, (mille eluiga ei ole tüüpilised 2a)
+ Sa soovid selgust kogu brändialasesse teemasse, et seda tulevikus edukalt oma ettevõtmises ära kasutada
Meie teenused ei sobi Sulle kui:
+ Sulle sobivad pikad ja keerulised traditsionaalsed suurte agentuuride poolt pakutavad brändi loomise protsessid
+ Sa arvad, et Sul on endal olemas piisavalt aega, et kogu brändistrateegia protsess selgeks õppida ja ära teha, ilma eksperdi juhendamiseta
+ Sinu ettevõttel ei ole vaja ühtset sõnumit ja see ei pea sihtgrupiga mingil sügavamal tasemel kõnelema, ega ustavaid fänne tekitama
+ Sul puudub kirg oma tegevuse vastu, ainuke eesmärk on millegagi ´rikkaks´ saada.