Tänaseks pisut müügijuttu – ehk kui müük ei kulge kõige paremini, siis vaata üle kellele Sa müüa üritad:
Paar päeva tagasi pöördus minu poole hea tuttav kellel on autopesula. Probleemiks siis see, et sai tehtud üks korralik reklaamikampaania igasuguste soodushinnaga flaieritega jne, ja ROI jäi nendest kuidagi väga madalaks ja tahaks teada, milles asi. Uurisin temalt siis, et kellele see flaier mõeldud oli, st milliste autode klaasidele seda siis pandi – No ikka enamasti mustade (siinkohal siis pidas silmas pesemata autosid 😉
Selle peale ütlesin talle, et mina oleks parklatest otsinud just välja need kõige puhtamad, ja ma ei oleks flaieril maininud sõnagi mingisugusest soodushinnast. Miks? Puhta auto omanik on see keda huvitab tema auto puhtus, seega on tema tõenäolisem klient kui nn räpase auto omanik. Soodushinna asemel oleks mina pakkunud mingisugust combot sama hinna eest, a la selle flaieriga lööme läikima nii Sinu auto, koera, vanaema kui ka kummikud J (või misiganes tema ja ta auto välimust veel ilusamaks teeb 😉
Sama mustrit olen kogenud ja ise selle ämbri läbi käinud ka teistes valdkondades – pole mõtet pakkuda uut veebi ettevõttele kellel on üleval veeb aastast 2004, pakkuda kõige uuemat nutitelefoni kellelegi kes kasutab nuppudega telefoni, Porschet kellelegi, kes sõidab vaevu koospüsiva Opeliga. Jne jne
Sul on antud teema kohta täpsustavaid küsimusi? Saada meile oma küsimused meili teel ja võtame need teemaks esimesel võimalusel
Kui Sinu küsimus ei kannata oodata ja vajab vastust kohe siis HUGi äripool aitab Sind!