Kui Sinu ettevõte ei plaani äri asutamiseks saada investoreid või küsida toetust, siis piisab oma äri eesmärgid lühidalt kokku tõmmata, tehes väikese kokkuvõtte eesmärkidest, ressurssidest, tegevusest ja tegevusplaanist. Äriplaani kokkuvõte aitab Sul: + näha, kas ettevõtte ressurssidega on võimalik […]
Kasulikku
Nüüdseks oled juba tutvunud võlusõnaga Brändistrateegia. Järgmiseks vaatame lähemalt, mis vormi see võtab ja kes peaks olema kaasatud aitama Sul on brändi baasi ehk strateegiat looma. Tavaliselt on brändistrateegia pdfi vms kujul dokument, mis sisaldab kõike relevantset infot kogu Sinu […]
Nagu Sa juba meie eelmisest postitusest – Mis on bränd – teada said siis Sinu bränd on rohkem kui Sinu firma nimi, logo või slogan – see on tunne, mida kõik Sinu firmaga kokku puutuvad inimesed tunnevad Sinu firma, toodete […]
Inimesed kasutavad tihti väljendit bränd, rääkides logo disainist, tüpograafiast jm visuaalsest identiteedist. See ei vasta tegelikult üldse tõele ja teeme siin selle pildi natuke selgemaks. Mis siis tegelikult on bränd? Räägiks kõigepealt, mida bränd ei ole: + Bränd EI OLE […]