Kuidas kaardistada ettevõtte eesmärke

blog-7-1

Sinu firma on sõiduriist, mis Sind Sinu isiklike eesmärkideni viib. Nüüd on vaja selgeks saada, kas ja mis kujul Sinu ettevõte/äriidee seda üldse võimaldab:

Mõned baasasjad mida ettevõttes kaardistada:

  1. Rahalised eesmärgid – kui palju peab olema Su firma käive/kasum jms, et Sinu isiklikud eesmärgid saaks soovitud ajaks saavutatud?
  2. Ajalised eesmärgid – mis ajaks Sa soovid oma rahalisi eesmärke saavutada ( a la  1a – x eurone käive/kasum; 3a 4x eurone käive/kasum jne)
  3. Tegevuse kaardistamine – kas selle tegevusega, mida Sa hetkel teed on üldse võimalik saavutada neid rahalisi eesmärke selle aja jooksul? Kui hetkel ei ole, siis kas on võimalik see tegevus selliseks muuta, et see oleks saavutatav?? Või peaks tegevust muutma? Kui selle tegevusega, mis Sa hetkel teed või mida soovid teha ei ole Sinu soovitud ajaks kuidagi võimalik teha 1 punktis olevat summat siis tulebki juba asju muuta – kas tegevust muuta, uued eesmärgid võtta või hoopis täiesti uus suund/tegevus
  4. Müüa või jääda osanikuks? – kas Sinu eesmärk on kasvatada oma firma teatud suuruseni ja siis see maha müüa (ja saada sealt siis x summa oma isiklike eesmärkide jaoks) või on soov ikkagi jääda nt osanikuna pilti ja koguda omale nt dividendidena jooksvat sissetulekut?

Sa võid loomulikult kaardistada teisigi enda jaoks olulisi asju, mida Sa tahad oma ettevõtmisega saavutada aga ülalolevad punktid on need, mis peaksid Sulle juba näitama kõige olulisema – kas Sinu eesmärgid on üldse antud tingimustes teostatavad ja kui ei siis saad sellega tegeleda enne kui tühja ideega edasi liigud 🙂

Sul on antud teema kohta täpsustavaid küsimusi? Saada meile oma küsimused meili teel ja võtame need teemaks esimesel võimalusel

Kui Sinu küsimus ei kannata oodata ja vajab vastust kohe siis HUGi äripool aitab Sind!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp