Kuidas ise oma kodulehte optimeerida, 1. Samm – eeltöö

pexels-photo-572056

Märksõnade genereerimine, kui palju neid otsitakse ja hetkeline positsioon

Märksõnadeks sobivad hästi Sinu pakutavad teenused ja tooted, ning märksõna ei pea koosnema vaid ühest sõnast vaid võib olla ka fraasina. Kui Sul on ka teisi inimesi ettevõttes siis soovitan teil istuda kõik koos tunnikeseks maha ja teha ajurünnak ning panna kirja kõik märksõnad, mis välja pakutakse. Samuti võib nõu küsida sõpradelt ja tuttavatelt- kui nemad vajaksid Sinu pakutavaid teenuseid, mis märksõnu nad otsingutes kasutaks?

Ära unusta kirja panna erinevaid variante fraasidest, eriti teenuste puhul. Toon siia näite: ettevõte tegeleb logode valmistamisega, mis fraase võiks kirja panna? Inimesed võivad otsida logo loomine; logo valmistamine; logo disainimine; logo tegemine jpm. Võimalusi on lõputult ja tasub ka võimalikult palju neid kirja panna.

PS: kui Sul on aga väga palju teenuseid või tooteid mida pakud siis tee enda jaoks elu lihtsamaks ja vali välja 10-20 teenust/toodet mis on Sinu jaoks kõige tähtsamad ja mida Sa tahaks eelkõige müüa ja promoda ja alusta neist.

Kui ajurünnak tehtud siis kasuta mõnda internetipõhist märksõna tööriista nt Google Adwordsi oma, mis annab Sulle infot kui palju neid märksõnu igakuiselt otsitakse. Pane ka see number oma märksõnade juurde kirja.

Kasuta ära konkurentide tehtud tööd. Otsides oma põhimärksõnade järgi on juba näha, kes on sellega tööd teinud ja esimesele lehele pääsenud. Seega saab seda enda kasuks ära kasutada ja neid märksõnu kaaluda, mis konkurendid veel kasutavad. Veel üks tööriist, millega saab konkurentide tehtud tööd ja märksõnu vaadata on www.alexa.com, sisesta konkurendi kodulehe aadress, ja otsi üles märksõnade plokk (sealt on näha mis märksõnadega on sinna lehele kõige rohkem jõutud)

Järgmise sammuna tuleks nendest märksõnadest/fraasidest välja valida ca 20 (või rohkem kui on rohkem aega optimeerimisele panustada) ja vaadata mitmendal kohal Sinu leht nende märksõnadega otsingutes välja tuleb. Selleks on samuti netis mitmeid tööriistu aga võib vabalt lihtsalt panna otsingusõna Google otsingusse ja vaadata esimese kuni 5 lehe tulemusi. (see annab Sulle ka võimaluse näha teisi konkurente kes nende märksõnadega välja tulevad) Pane ka need numbrid kirja- siis on Sul hea tulevikus oma tulemusi millegagi võrrelda.

See eeltöö võib Sul võtta aega päevi või isegi nädalaid aga see on optimeerimise juures väga suure tähtsusega samm, kuidas Sa tead millele optimeerimise juures keskenduda kui Sul ei ole teada, mida kliendid reaalselt otsivad?

Sul on antud teema kohta täpsustavaid küsimusi? Saada meile oma küsimused meili teel ja võtame need teemaks esimesel võimalusel

Kui Sinu küsimus ei kannata oodata ja vajab vastust kohe siis HUGi äripool aitab Sind!

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp