Kuidas vähendada hinnapakkumiste koostamisele kuluvat aega

pexels-photo-7567197

Kui palju kulutad Sina oma ajast hinnapakkumiste vorpimisele? Kui Sa tunned, et paned sinna alla liiga palju aega, siis võib allolev info Sulle kasulik olla (loomulikult on igas valdkonnas oma erisused, seega kasuta seda infot endale sobivalt 🙂

Kuidas aru saada, kas klient on reaalselt huvitatud SINU pakutust või ta lihtsalt nn fishib hindu? Üldiselt ei ole ta tõsine huvitatu kui ta:

+ pole väga kindel oma eesmärkides ja vajadustes

+ ei anna eelarvet või ei vasta ka mingisugusele ligikaudsele pakutud eelarvele

+ ei oma mingisugust tähtaega projektile

+ küsib kohe pakkumist/hinda.

Mida selliste klientidega teha? Üks variant on luua mingisugune üldine pakkumise põhi, kus on nt kirjas Sinu oskused/mida Sa teed, natuke firmast, lühidalt missuguseid tulemusi Sinu pakutu on aidanud saavutada (Case study-d) ja siis lõpus Sinu teenused/tooted suhteliselt suurte hinnavahemikega. A la Auto eksklusiivpesu 100-2000e. Mis selline üldine hinnapakkumine teeb on see, et see välistab juba eos kõik need kes seda pesu nt 20e-ga ainult ostaks, ja Sa ei pea nende peale rohkem aega raiskama. See kelle jaoks 100-2000 vahemikus hind sobib, sellega saad siis juba edasi arutada, detailidesse minna ja personaalse pakkumise teha.

Vajad abi firma kasvatamisel või fookuse paika saamisel? Võta meiega ühendust!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp