Millest sõltub kodulehe hind ja mis peaks enne selle tellimist läbi mõtlema?

cor1-f

Uue kodulehe loomine, mõne veebiprojekti käivitamine või vana veebi uuendamine tõstatavad alati esimesena küsimuse – palju see kõik maksab?

Kõige lihtsam on siinkohal tuua väike võrdlus maja ehitusega.  Ehitaja ei oska Sulle öelda palju maksab maja kui ei ole teada kui suurt,  mis materjalist ja millist maja täpselt  soovid. Seega on vajalik enne läbi mõelda, mis Sa täpsemalt soovid- kas pisikest suvilat või suurt lossi? Ja loomulikult, mis on Sinu eelarve.  Veebilehega on sama lugu, kõigepealt  tuleks mõelda, milleks seda vaja on? Kellele on see suunatud? Milliseid funktsioone see täitma peaks? Etteruttavalt ütlen, et Sa ei peagi teadma kõiki tehnilisi termineid selleks, et veebilehe pakkumist saada aga selleks, et kõik kiiremini ja sujuvamalt edeneks aitame selle postitusega Sul mõtteid koondada.

Eesmärk?

Alustame siis algusest.  Kõigepealt peaks mõtlema, mis üldse on loodava veebilehe eesmärk (sama kehtib ka vana lehe uuendamise puhul). Kas see on lihtsalt Sinu ettevõtte virtuaalseks visiitkaardiks? Soovid ligi meelitada uusi kliente, tutvustades oma teenuseid ja ettevõtet? Või hoopis tooteid internetis müüa?

Funktsioonid?

Kui eesmärk on paigas siis saame vaikselt mõelda selle peale milliseid funktsioone peaks veebileht täitma, et see eesmärk saaks saavutatud.  Toon siin näite:  Sul on ehitusfirma ja Sa soovid saada uusi kliente näidates kodulehe külastajatele, mida Sa oled juba ehitanud, seega Sul oleks vaja kodulehele pildigaleriid Sinu tehtud objektidest.  Siit tuligi juba esimene funktsioon välja – polegi nii keeruline mis?  Seega tuleks läbi mõelda kõik need ülesanded, mida Sinu tulevane koduleht peaks täitma, et Sinu ettevõtmist kõige paremini teenida.  Kui need asjad on juba läbi mõeldud on ka veebitegijal kergem pakkuda lahendusi ja ideid  tehniliseks teostamiseks.

Eelarve? 

Raha on alati tähtis ja sellepärast toon selle välja ka siin. Väga hea oleks  eelarve kohe alguses paika panna siis on ka veebitegijal  lihtsam lahendust pakkuda. Nii jõuate kiiremini soovitud lahenduseni  ja olete mõlemad ühel lainepikkusel ning  hoiate üksteise aega kokku.

Sihtgrupp?

Väga oluline on mõelda, kes on Sinu sihtgrupp ja kuidas on see sihtgrupp harjunud infot otsima, mille järgi ta otsustab ja mis on temale kõige olulisemad probleemid/küsimused mis vajavad lahendusi ja vastuseid. Samuti tasuks mõelda, mis keeltes Sa kavatsed oma klienti teenindama hakata.

Kui endal kuidagi ideid üldse ei tule

Kõige lihtsam on läbi käia konkurentide lehed, nii kodumaal kui võõrsil. Teha märkmeid sellest, mis kuskil positiivsena silma jääb, vahet ei ole on see siis tehniline lahendus või disain.  Loomulikult ei ole mõtet kellegi veebi kopeerida kuid ideede kogumine ja lehtede vaatamine võivad tuua hoopis uusi ideid ja nippe oma toote/teenuse paremaks presenteerimiseks.

Sul on antud teema kohta täpsustavaid küsimusi? Saada meile oma küsimused meili teel ja võtame need teemaks esimesel võimalusel

Kui Sinu küsimus ei kannata oodata ja vajab vastust kohe siis HUGi äripool aitab Sind!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp